منتديات احلى بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات احلى بنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك

Beauty girl
احلى بنوتة
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احلى بنوتة

احلى بنوتة

نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Empty
مُساهمةموضوع: نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالأحد أغسطس 23, 2009 10:28 pm

انهاردة جايبلكم نكت هتموتكم من الضحك و يا رب تعجبكم بس لو عجبتكم متنسوش
الردود....هه ..الردود

اب بيسال ابنه انت جاوبت على الخمس اسألة بتوع الامتحان كلهم فرد الابن و قاله كلها ما عدا السؤالين الاولين والثلاثة الأخيرة

عيل صغير كان بيحب الحلاوة اوى فهو بيدعى قال
يا رب اتمنى ان تضع القيتامينات فى الحلوى و الشيكولاتة كما وضعتها فى الجزر و الفاصوليا

مرة بنت صغيرة بتقول لباباها انا انقذت حياة متسول من الموت فرد باباها وقالها ازاى يا بنتى قالتله سألته تعمل ايه لو عطيتك 500 جنيه قالها اموت من الفرحة .....فمعطتهوش حاجة

مرة واحدة بتقول لجوزها اجيب ايه لماما فى عيد ميلادها قالها اهديها شنطة سفر

مرة عيل صغير قاعد بياكل فأبوه لاحظ انه عمال يقلب فى السبانخ
فابوه سأله بتدور على ايه فى طبق السبانخ فقاله بدور على مسامير او أى حديد عشان صاحبى قالى ان السبانخ مليانة حديد

مرة واحد بيقول لصاحبه انا بكسب فلوسى من الكتابة فسأله صاحبه انت بتكتب ايه؟ قصص؟ فرد عليه وقاله لا انا بكتب لبابا فيبعتلى الفلوس اللى انا عايزها

مرة واحد بيقول لصاحبه انا اللى بيدخل عقلى مش بنساه ابدا فرد صاحبه يبقى اكيد فاكر الجنيه اللى انا سلفتهولك من ايام فقاله ده دخل جيبى مدخلش عقلى

مرة ست ضربت الخادمة بتاعتها فالظابط بيقولها انتى ندمانةان انتى ضربتى الخادمة؟ فقالتله طبعا لان الشمسية اللى اكسرت عليها كانت غالية

راجل بيقول مراته خطيب بنتك اللى كان بيقول ان الناس كل ما تشوفه تسقفله ..وكنا فاكرينه مطرب ولاممثل ...طلع جرسون

مرة بنت بتقول لباباها هى زجاجة الحبر غالية فقالها لأ ..ليه؟؟ فقالتله اصلها انكبت على السجادة الجديدة

عيل صغير بيقول لمامته على فكرة يا ماما جيرانا الجداد بخلا اوى قالتله عرفت ازاى ؟ قالها تصورى أقامو الدنيا و أقعدوها لأن ابنهم بلع خمس قروش

واحد بيسأل صاحبه هى الساعة كام قاله الا ربع فصاحبه سأله كم الا ربع قاله معرفش اصل عقرب الساعات ضاع من الساعة

دكتور عيون بيسأل مريض ايه عدد العلامات ديه؟ قاله انا جيت عشان تعالج بصرى ولا عشان تختبرنى فى الحساب

اب لاقى التليفزيون متكسر فقال لابنه ايه اللى حصل؟؟قاله اتفرجت على فيلم لاقيت فيه الحرامى بيسرق فرميته بالمكواة اللى فى ايدى على راسه

مرة واحد كان ماشى فى الشارع اتكعبل فى طوب فى الارض فوقع فقال مين اللى حط الطوب ده فواحد قاله انا حطيتها عشان تسند العمود فقاله وليه حطيت العمود راح قاله عشان تنبه الناس عشان ميخبطوش فى الطوب

يا رب تكون النكت دى عجبتكوا ولو عجبتكوا اكتبوا ردوووووووووووووووووووود

Beauty girl

Beauty girl

مُساهمةموضوع: شكرااااااا.   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالإثنين أغسطس 24, 2009 8:14 am

شكراااااااااااااااا ليكى النكت جميلة جداااااا.
احلى بنوتة

احلى بنوتة

مُساهمةموضوع: رد: نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالثلاثاء أغسطس 25, 2009 3:11 pm

العفو حبيبتى شكرا لمرورك
:21
:
بنـوتة وبس

بنـوتة وبس

مُساهمةموضوع: رد: نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 4:48 am

يضحك مرة روعة يضحك
ميمي الحلوة

ميمي الحلوة

مُساهمةموضوع: رد: نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالإثنين سبتمبر 21, 2009 12:54 am

شكراً حبيبتي ع الموضوع
واللكنت المضضضضضضضضضضضضضضحة
هههههههههههه
http://gasosat.banouta.net/forum.htm
mrzomit

مُساهمةموضوع: رد: نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالثلاثاء يونيو 22, 2010 1:04 pm

النكت ممتع جداجد
mrzomit

مُساهمةموضوع: رد: نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالثلاثاء يونيو 22, 2010 1:06 pm

شكر عالنكت
كلي حلى

مُساهمةموضوع: رد: نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك   نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 12:08 am

شكراااااااااااااااا ليكى النكت جميلة جداااااا.
هاااااااااااى

نكت هتنسيكى همومك و على ضمنتى خشى شوفى بنفسك
صفحة 1 من اصل 1